
25 de febrer
El dissabte va fer un dia espectacular!!!! Així que vam aprofitar per fer una bona caminata pels voltants de Sant Sadurní. És molt important que els nens i joves coneguin el nostre entorn... I que n'és de bonic el Penedès!! 😊
Hi ha imatges que parlen per si soles... O no? 🤩 Que tingueu una bona setmana plena de moments únics!!!
Sabeu què?! 🤨.
Una persona té més o menys limitacions segons les exigències de l'entorn! Així doncs, per què no lluitem per aconseguir entorns més accessibles per trencar amb aquestes barreres arquitectòniques i mentals? 🤔.
Amb l'esforç i canvi de mirada de tots, és molt fàcil? Us voleu posar mans a l'obra com nosaltres? 😍
#totssomun
A qui no li agrada el carnaval?🎶😆
Les nenes i nens de tots som un vam gaudir moltíssim el dissabte abans de la rua. Ens vam posar complements, ens vam pintar i sobretot, vam fer la nostra pròpia festa i vam compartir una estona abans de la rua.
Bon dia 🌞
Aquest dissabte en motiu del dia de la dona vam fer una gimcana on vam poder ser científiques com la Marie Curie 🔬 o artistes com la Frida Kahlo 🌻
Ens ho vam passar súper bé i vam poder conèixer una miqueta més la història 💜
Coneixeu els beneficis de les teràpies amb cavalls? 🐎🐎🐎
-Faciliten la superació de la por, són molt estimulants pels nens i joves, milloren la confiança i la capacitat de concentració i fan perdre les tensions i inhibicions físiques i emocionals. 🤩
Aquestes són algunes de les raons per les quals aquest curs hem decidit incloure-les dins del nostre ventall d'activitats 😄
A l'octubre vam iniciar les sessions i ara a l'abril les continuarem!!!! ✌️✌️
Ens van ENCANTAR!!! I si no, mireu la connexió de l'Alex amb el seu nou amic... 🐎😍
Els dissabtes ens encanten perquè ens ho passem súper bé 🙌 vam anar a passejar per Sant Sadurní, vam jugar a la gallineta cega i al picaparet i vam estar gronxant-nos en el gronxador de la plaça del Montseny 😍🌻🌞
GRÀCIES!!!!!
Hem aconseguit pintar de BLAU aquest dia tan núvol... 💙 💙
Des de Tots Som Un seguim lluitant per una societat inclusiva i per un canvi en en la mirada cap a la diversitat.
Gràcies per formar part d'aquest canvi!!!
I per ser part de Tots som un.
Heu vist quines roses més precioses? 😍 Els nois i noies que estudien el cicle mitjà d'Educació Infantil a l'IES Escola Intermunicipal del Penedèssembre col.laboren amb nosaltres quan s'acosta Sant Jordi!!! ❤️🐲 És una experiència tan enrriquidora que ens resulta inevitable poder repetir-la cada any!!! 🤩 I... Heu vist quins punts de llibres taaaaan bonics? Els podreu trobar a la paradeta que posarem per la Diada juntament amb les roses a la Plaça de l'Ajuntament. Miiiil gràcies per aquesta tarda tan bonica. Sou únics!! I vosaltres també sou Tots som un!! 💚💚💚
















