top of page

25 de febrer

 El dissabte va fer un dia espectacular!!!! Així que vam aprofitar per fer una bona caminata pels voltants de Sant Sadurní. És molt important que els nens i joves coneguin el nostre entorn... I que n'és de bonic el Penedès!! 😊

 

 

 

Hi ha imatges que parlen per si soles... O no? 🤩 Que tingueu una bona setmana plena de moments únics!!!

 

 

 

1 de març: 

Sabeu què?! 🤨.
Una persona té més o menys limitacions segons les exigències de l'entorn! Així doncs, per què no lluitem per aconseguir entorns més accessibles per trencar amb aquestes barreres arquitectòniques i mentals? 🤔.
Amb l'esforç i canvi de mirada de tots, és molt fàcil? Us voleu posar mans a l'obra com nosaltres? 😍
#totssomun

 

 

 

7 de març · 

A qui no li agrada el carnaval?🎶😆
Les nenes i nens de tots som un vam gaudir moltíssim el dissabte abans de la rua. Ens vam posar complements, ens vam pintar i sobretot, vam fer la nostra pròpia festa i vam compartir una estona abans de la rua.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 de març 

Bon dia 🌞
Aquest dissabte en motiu del dia de la dona vam fer una gimcana on vam poder ser científiques com la Marie Curie 🔬 o artistes com la Frida Kahlo 🌻 
Ens ho vam passar súper bé i vam poder conèixer una miqueta més la història 💜

 

 

 

 

26 de març 

Coneixeu els beneficis de les teràpies amb cavalls? 🐎🐎🐎
-Faciliten la superació de la por, són molt estimulants pels nens i joves, milloren la confiança i la capacitat de concentració i fan perdre les tensions i inhibicions físiques i emocionals. 🤩
Aquestes són algunes de les raons per les quals aquest curs hem decidit incloure-les dins del nostre ventall d'activitats 😄
A l'octubre vam iniciar les sessions i ara a l'abril les continuarem!!!! ✌️✌️
Ens van ENCANTAR!!! I si no, mireu la connexió de l'Alex amb el seu nou amic... 🐎😍

 

 

 

1 d'abril 

Els dissabtes ens encanten perquè ens ho passem súper bé 🙌 vam anar a passejar per Sant Sadurní, vam jugar a la gallineta cega i al picaparet i vam estar gronxant-nos en el gronxador de la plaça del Montseny 😍🌻🌞

 

 

 

 

 

2 d'abril

GRÀCIES!!!!!
Hem aconseguit pintar de BLAU aquest dia tan núvol... 💙 💙
Des de Tots Som Un seguim lluitant per una societat inclusiva i per un canvi en en la mirada cap a la diversitat.
Gràcies per formar part d'aquest canvi!!!
I per ser part de Tots som un.

💙 #DiaMundialdelAutisme

 

 

 

 

 

 

 

Tots som un

10 d'abril

Heu vist quines roses més precioses? 😍 Els nois i noies que estudien el cicle mitjà d'Educació Infantil a l'IES Escola Intermunicipal del Penedèssembre col.laboren amb nosaltres quan s'acosta Sant Jordi!!! ❤️🐲 És una experiència tan enrriquidora que ens resulta inevitable poder repetir-la cada any!!! 🤩 I... Heu vist quins punts de llibres taaaaan bonics? Els podreu trobar a la paradeta que posarem per la Diada juntament amb les roses a la Plaça de l'Ajuntament. Miiiil gràcies per aquesta tarda tan bonica. Sou únics!! I vosaltres també sou Tots som un!! 💚💚💚

52929445_2404086813141260_84514234600720
52964798_2404121293137812_87460372743171
53377820_2409753572574584_24234889580893
53472631_2409753682574573_42343047612994
53832783_2409753599241248_41611393362821
53201060_2406207259595882_74150427018815
53274666_2409753555907919_77247947124768
53912512_2411750552374886_45467927433718
53672042_2411750529041555_58793381340087
57936041_2433861746830433_14649597692435
57306008_2433861813497093_69790250308101
55837887_2422913274591947_82294702146186
56815939_2427834394099835_33239673002430
57155653_2427834580766483_24279632059102
56951144_2427834790766462_76763553411681
klmlkl.jpg
jjnn.jpg
bottom of page